dissabte, 26 de gener del 2019

EL PODER DE DECISIÓ

El fet de reconèixer el que ens fa bé o ens fa mal, la personalitat ja no ens dóna llargues si no que ens força a prendre decisions.

El poder de decisió és com una vareta màgica que si fos senzill diríem això ho vull, això no... però la consciència ens diu que hem fer-nos responsables de les conseqüències dels nostres actes i/o decisions ja que no podem preveure els resultats.

Quan soms conscients de la magnitud de la força de les nostres accions/decisions ens pot donar la sensació d'estar en un precipici (l'alçada d'aquest serà en funció de la nostra por), l'emoció és molt forta i ens porta al límit i llavors podem prendre decisions amb tot el seu pes emocional i conseqüent.

I si... abans d'arribar a aquest extrem... ens empodarem de petites accions, petites decisions, petites responsabilitats (provocant l'efecte papallona "mariposa")? Amb el temps guanyaríem confiança, força de decisió i s'obriria un camí cap allà on voldríem arribar. Quan arribés el moment clau i important, l'alçada de la nostra por seria insignificant i riuríem dins nostra sabent que aquesta por no seria real.


1 comentari:

Anònim ha dit...

està molt bé