dijous, 14 de març del 2019

ARBRE





Oh! arbre bell!
L'escorça mostra el teu camí de creixement
com arrugues d'un vell savi,
com plecs d'una terra expressiva.

Les teves ferides mostren la duresa que has patit i la lliçó apresa?




Aquesta ferida neta i seca
es mostra com un ull
que tot ho veu i
que tot ho calla.
Si em saps escoltar,
si em pots sentir,
si em pots palpar...
Si ets capaç d'unir-te a mi...
rebràs allò que fa temps busques,
allò que fa temps necessites saber.





Només amb una vegada en va haver prou.
Només una vegada ens vam sentir...





i aquí ja et vaig dir...

Adéu.

dissabte, 26 de gener del 2019

EL PODER DE DECISIÓ

El fet de reconèixer el que ens fa bé o ens fa mal, la personalitat ja no ens dóna llargues si no que ens força a prendre decisions.

El poder de decisió és com una vareta màgica que si fos senzill diríem això ho vull, això no... però la consciència ens diu que hem fer-nos responsables de les conseqüències dels nostres actes i/o decisions ja que no podem preveure els resultats.

Quan soms conscients de la magnitud de la força de les nostres accions/decisions ens pot donar la sensació d'estar en un precipici (l'alçada d'aquest serà en funció de la nostra por), l'emoció és molt forta i ens porta al límit i llavors podem prendre decisions amb tot el seu pes emocional i conseqüent.

I si... abans d'arribar a aquest extrem... ens empodarem de petites accions, petites decisions, petites responsabilitats (provocant l'efecte papallona "mariposa")? Amb el temps guanyaríem confiança, força de decisió i s'obriria un camí cap allà on voldríem arribar. Quan arribés el moment clau i important, l'alçada de la nostra por seria insignificant i riuríem dins nostra sabent que aquesta por no seria real.


dijous, 3 de gener del 2019

2019 OBRIM LA PORTA



Deixem dir que el propòsit es una voluntat de fer, no és una acció. Pel 2019 es tracta de realitzar petites accions sense més aspiració que la de DONAR a qui el vostre Cor us senyali.

Seguir el dictat del Cor és el bé més preuat que podem entregar a qui ens donem.

Si sentim que pensem amb algú: hauria de parlar amb..., hauria de fer... tal cosa per ...., doncs s'ha de fer sense més! Inconscientment és probable que aquesta persona, animal o planta necessiti la nostra comunicació i que sense més l'ajudem encara que ella no ho sàpiga de manera conscient.

Obrir la porta del Cor portarà el món que volem al nostre voltant. Així també s'aconsegueix mantenir l'equilibri, harmonia, pau dins nostra.

Gràcies