El fet de reconèixer el que ens fa bé o ens fa mal, la personalitat ja no ens dóna llargues si no que ens força a prendre decisions.
El poder de decisió és com una vareta màgica que si fos senzill diríem això ho vull, això no... però la consciència ens diu que hem fer-nos responsables de les conseqüències dels nostres actes i/o decisions ja que no podem preveure els resultats.
Quan soms conscients de la magnitud de la força de les nostres accions/decisions ens pot donar la sensació d'estar en un precipici (l'alçada d'aquest serà en funció de la nostra por), l'emoció és molt forta i ens porta al límit i llavors podem prendre decisions amb tot el seu pes emocional i conseqüent.
I si... abans d'arribar a aquest extrem... ens empodarem de petites accions, petites decisions, petites responsabilitats (provocant l'efecte papallona "mariposa")? Amb el temps guanyaríem confiança, força de decisió i s'obriria un camí cap allà on voldríem arribar. Quan arribés el moment clau i important, l'alçada de la nostra por seria insignificant i riuríem dins nostra sabent que aquesta por no seria real.
Tots els camins et porten a un far, a un punt on mirar més enllà... Llavors busquem punts d'informació... potser serà un llibre, una imatge, un frase... quelcom ens ressona dins nostra i trobem la Xispa de la Vida per continuar el nostre camí des d'una altra perspectiva.
dissabte, 26 de gener del 2019
EL PODER DE DECISIÓ
dijous, 3 de gener del 2019
2019 OBRIM LA PORTA
Deixem dir que el propòsit es una voluntat de fer, no és una acció. Pel 2019 es tracta de realitzar petites accions sense més aspiració que la de DONAR a qui el vostre Cor us senyali.
Si sentim que pensem amb algú: hauria de parlar amb..., hauria de fer... tal cosa per ...., doncs s'ha de fer sense més! Inconscientment és probable que aquesta persona, animal o planta necessiti la nostra comunicació i que sense més l'ajudem encara que ella no ho sàpiga de manera conscient.
Obrir la porta del Cor portarà el món que volem al nostre voltant. Així també s'aconsegueix mantenir l'equilibri, harmonia, pau dins nostra.
Gràcies
Subscriure's a:
Missatges (Atom)



