Deixem dir que el propòsit es una voluntat de fer, no és una acció. Pel 2019 es tracta de realitzar petites accions sense més aspiració que la de DONAR a qui el vostre Cor us senyali.
Si sentim que pensem amb algú: hauria de parlar amb..., hauria de fer... tal cosa per ...., doncs s'ha de fer sense més! Inconscientment és probable que aquesta persona, animal o planta necessiti la nostra comunicació i que sense més l'ajudem encara que ella no ho sàpiga de manera conscient.
Obrir la porta del Cor portarà el món que volem al nostre voltant. Així també s'aconsegueix mantenir l'equilibri, harmonia, pau dins nostra.
Gràcies


