
Acabo de llegir el llibre. Tot i que cada ú té un camí propi per evolucionar, el llibre ens vol mostrar que es pot assolir la conexió interior o aliniació interiot o fusió amb el Tot. Podem tardar un mes un any o tota una vida. CREURE i TENIR FÈ de que existeix un renaixement espiritual per a cada ú fa segur que arribarà el moment de sentir aquesta conexió. Sé que això és possible.