diumenge, 30 de desembre del 2012

Pel 2013 demano...

Pel 2013 demano per tothom:

Moments per tenir pau,
Moments per estimar,
 Moments per lluitar,
Moments per compartir,
Moments per ser TOT...

TOT
ARA
ENERGIA
LLUM